2024-2025 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмыстарына жылдық талдау
Ақпараттық анықтама
Атауы: «Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Жасыл аулының негізгі орта мектебі» КММ
Нақты мекенжайы: _Бурабай ауданы, Школьная көшесі, 8 үй
Телефондары: _8-(7163694331)
E-mail: zhakanova62@mail.ru
Мектепте 1–9-ші сынып оқушыларын оқыту жүзеге асырылады. Оқу тілі – қазақ тілінде
Мектеп мына режиммен жұмыс істеді:
мектепалды, 1–4 және 5–9 жалпы білім беру сыныптары – 5 күндік жұмыс аптасы.
Сабақтың басталуы:
1-ші ауысым – 8.30-ден басталады
Сабақтың ұзақтығы – 45 минут.
Бір күндік және апталық сабақ режимі мектеп директоры бекіткен сабақ кестесімен айқындалады.
Мектепалды сыныптардағы оқу жылының ұзақтығы – 33 аптаны, 1-ші сыныптарда – 33аптаны, 2–9ші сыныптарда 34 аптаны құрады.
Оқушылар контингенті
2024-2025 оқу жылының басында мектепте 34 оқушы оқыды. Оқу жылының соңында 3631 ның ішіндегі
1–4 сыныптар – 13 оқушы;
5–9 сыныптар – 18 оқушы;
2023-2024 оқу жылындағы жинақ сыныптар саны – 6.
3 жылдағы оқушылар контингентінің динамикасы
(мектепалды даярлық сыныптарын қоспағанда)
Оқужылы |
2021-2022 оқужылы |
2022- 2023 оқужылы |
2023-2024 оқу |
Оқушылар контингенті |
42 |
39 |
34 |
Оқу сатылары |
2021-2022
оқужылы |
2022-2023 оқужылы |
2023-2024 оқу |
||||
саны |
саны |
саны |
|||||
оқу-шы |
сынып |
оқу-шы |
сынып |
оқу-шы |
сынып |
||
Бастауыш мектеп |
21 |
3 |
19 |
3 |
15 |
3 |
|
Негізгі мектеп |
24 |
3 |
20 |
3 |
19 |
3 |
|
Мектеп бойынша барлығы |
45 |
6 |
39 |
6 |
34 |
6 |
|
Жыл сайын оқушы саны 2-3 ғана кеміп отырады, себебі отбасыларының қоныс аударулары \ жұмыс орнының болмауы\ , ата-әжелерінің тәрбиесінде болған оқушылардың қала мектептеріне кетуі.
Оқушылар контингентінің динамикасын сараптасақ : оқушылардың басқа мектептерден келіп-кетуі мен негізгі мектепті бітірген оқушылардың арнаулы оқу орнына түсуі көп болды.
Мектептің материалдық-техникалық базасы
оқу кабинеттері – 11
информатика кабинеті – 1
медицина кабинеті – 1
асхана – 1
кітапхана – 1
спорт залы – 1
Мектептің педагогикалық ұжымының кадрлық құрамы
Мектеп әкімшілігі жұмысының басты бағыттарының бірі – кадрлық құрамды нығайту. «Білім туралы» ҚР Заңына және мектеп Жарғысына сәйкес педагогикалық ұжымды білім беру ұйымының басшысы құрады, қызметкерлерді қабылдау еңбек шарты негізінде жүзеге асырылады. ҚР ЕК-не сәйкес жұмысқа қабылданған барлық педагогпен еңбек шарттары жасалды.
Мектептің педагогикалық кадрының сандық құрамы сұранысқа қарай анықталады.
Педагогикалық кадрды талдау
Мектеп педагогтерінің саны 14 адамды құрайды, оның ішіндегі 11 ( 78,5 %) адамның жоғары педагогикалық білімі бар, 3 ( 21 %) адамның орта – арнаулы педагогикалық білімі бар.
Педагогтер біліктілігі:
№ |
«Педагог-шебер» біліктілік санаты |
«Педагог-зерттеуші» біліктілік санаты |
«Педагог-сарапшы» біліктілік санаты |
«Педагог-модератор» біліктілік санаты |
«Бірінші» біліктілік санаты |
cанатсыз |
1 |
0 |
1 |
3 |
3 |
1 |
7
|
Кадрлардың әлеуетінің саралауы
Жалпы білім беретін мектептердегі мұғалімдер саны
Ерлер |
Әйелдер |
Барлығы |
5 |
9 |
14 |
Жасы (1.09.2022 жылы толық жас
жағдайының саны)
25 жастан төмен |
25-35 жас |
36-49 жас |
50 жас және жоғары |
Зейнеткерлік жастағылар |
3 |
3 |
2 |
6 |
0 |
Жұмыс өтілі
3 жылдан кем |
3 жылдан 8 жылға дейін |
9 жылдан 1 6 жылға дейін |
17 жылдан 20 жылға дейін |
20 жыл және одан жоғары |
2 |
2 |
3 |
2 |
5 |
Жас және жаңадан келген педагогтерге әдістемелік көмек көрсетуді ұйымдастыру үшін «Жас педагог» мектебі құрылды, директордың бұйрығымен тәлімгерлер тағайындалды. Педагогикалық тәжірибені жалпылау, тарату және тереңдету үшін «Озық тәжірибе» мектебі құрылды, онда мұғалімдер өз тәжірибелерімен, жинақтарымен бөліседі.
Мұғалімдердің қайта даярлау курсынан өтуі
Оқужылы |
Қайта даярлау курсынан өтуі тиіс педагогикалық жұмыс керлердің жалпы саны (адам) |
Қайта даярлау курсынан өтті |
2021/2022 |
5 |
4 |
2022/2023 |
7 |
6 |
2023-2024 |
4 |
4 |
Педагог қызметкелерінің аттестаттаудан өтуге өтініштерін қабылдау, санат беру туралы куәліктерді есепке алу және тіркеу журналдары жүргізіледі. Педагог қызметкерлерінің аттестаттау ережесіне сәйкес аттестаттау комиссияның, сарапшы топ құрамы бекітілген. Педагогикалық кадрлардың аттестациясы Білім және ғылым министрлігінің «Педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау Ережелері» №16 және 2016 жылғы 27 қаңтардағы №83 бұйрықтарына сәйкес өткізілді. Аттестаттауға дайындық барысында мұғалімдердің шығармашылық есептері әдістемелік бірлестік отырыстарында шыңдалады. Кадрлармен жұмыс жасау мәселесі әкімшіліктің бақылауында. Әкімшілік өз қызметі барысында кәсіподақ ұйымымен тығыз байланыста. Ұжымдағы моральдік–психологиялық жағдай қанағаттанарлық.
Педагог кадрлардың кәсіби жетілуіне ереше көніл бөлінеді. Мектепте мұғалімдердің біліктілігін арттыру жұмыстары олардың пән, жаңа педагогикалық технология, АКТ бойынша курстардан өткізу арқылы жүргізіледі. Мектеп директорының оқу ісінің орынбасары Курмангалиева Г.Ж мектеп басшыларына арналған менеджмент бойынша курстан өтті. Бастауыш сынып мұғалімі Амержанова Ж.Б « Бастауыш сынып мұғалімдерінің Математика, Қазақ тілі және әдебиетті оқу пәндері бойынша пәндік құзреттіліктерін дамыту» математика пәнің мұғалімі Молдагалиев К.Ж « 5-9 сынып математика пәні мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктерін дамыту »біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс аяқтады. Орыс тілі тілі мұғалімі Мусина А.А « Развитие профессиональной компетенции учителя русского языка в литературы » және дене шыңықтыру мұғалімі Амержанов Б.Ж « Дене шыңықтыру педагогінің кәсіби құзыреттлігін дамыту» атты біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курс өтті
2022-2023 оқу жылында мұғалімдердің конкурстарға, олимпиадаларға, іс-шараларға қатысуына мониторинг жүргізу
№ |
Конкурс атауы |
Педагогтің Т. А. Ә. |
Конкурс/олимпиада деңгейі |
|||
аудандық |
Қалалық\ облыстық |
республикалық |
халықаралық |
|||
1 |
Авторлық бағдарлама
«Алтын тұғыр » |
Амержанова Ж.Б |
|
Сертификат |
ІІІ орын |
|
2 |
«Алтын тұғыр »
« Teach start” |
Тайшабаева З.А |
|
|
Сертификат 2 орын |
|
3 |
« Лучший учитель ЕМЦ» |
Молдагалиев Х.Ж |
Грамота |
|
|
|
4 |
Алтын сақа онлайн сайыс |
|
|
Алғыс хат |
|
|
5 |
Менің кіші Отаным |
|
|
Алғыс хат |
|
|
Тұжырымдар : Педагогтардың конкурстарға қатысуы орташа.
Ұсынымдар: жаға оқу жылында әдістемелік кеңесте талқыланып, конкурстарға қатысу кестесі құрылып, жұмыс жүргізілсін.
Оқу-тәрбие үрдісін талдау
Білім беру процесін нормативтік құқықтық қамтамасыз ету
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министірлігінің«Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2022-2023 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатты негізге ала отырып ,оқу жоспарын (ОЖ) жасауға негіз болатын Үлгілік оқу жоспары (ҮОЖ) ұсынылған. Оқу жоспарын құру кезінде «2023-2024 оқу жылына арналған Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы» құжат негізге алынған. Оқу жоспарын құру кезінде білім деңгейлері мен сыныптар арасындағы сабақтастық, пәндік циклдар мен жеке пәндер арасындағы тепе-теңдік сақталды. Апталық жүктеменің көлемі оқушыларға рұқсат етілген шектен аспады. Мектептік (вариативтік) компоненттің сағаттары оқушылардың танымдық қызығушылығын қалыптастыру мақсатында қолданылады.
Мектептің білім беру бағдарламасы мен оқу жоспары мектептің негізгі, жалпы орта білім беруді қамтамасыз етуді және оқыту процесінде баланың дамуын қамтамасыз етуді көздейді. Осы мақсаттарға жетудің басты шарты -әр баланың жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, әр оқу сабағына қосу болып табылады.
Оқу жоспарына сәйкес вариативтік компоненттерді қоса алғанда жалпы білім беретін мектеп оқушыларының апталық жүктемелері келесідей шектен аспауы керек:1 сыныпта 19,5 сағат, 2 сыныпта -24 сағат, 3 сыныпта- 26 сағат, 4 сыныпта- 26 сағат аспауы керек , 5-сыныпта – 28,5 сағат, 6-сыныпта – 28,5 сағат, 7-сыныпта – 31,5 сағат Оқу жоспарының оқу жүктемесінің жалпы көлемі Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы № 611 "Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларын бекіту туралы" бұйрығының санитарлық нормалары мен ережелеріне сәйкес келеді. (соңғы өзгерістер мен толықтырулар 05.08.2021 ж. ҚР ДСМ-76 енгізілген).
Ұжымның 2023-2024 оқу жылындағы жұмысының мақсаты «Сапалы оқыту мен тәрбиелеу арқылы қазіргі қоғам талабына сәйкес жеке тұлғаны қалыптастыру»
Негізгі міндеттері:
Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз кәсіби дамуына жетекшілік ету арқылы оқыту мен оқу үдерісін дамыту»
Педагогикалық ұжым жұмысының негізгі бағыттары, мазмұны мен нысандары мына нормативтік құжаттармен регламенттелді:
«Білім туралы» ҚР Заңымен;
Жалпы білім беру ұйымдарының (бастауыш, негізгі орта және жалпы ортабілім беру) түрлері бойынша қызметтің үлгілік қағидаларымен;
Мектептің жарғысымен;
Білім басқармасы органдарының нормативтік құжаттарымен;
2023-2024 оқу жылындағы мектептің оқу жұмыс жоспарымен;
2023- 2024 оқу жылындағы әдістемелік нұсқау хатпен.
Жұмыс нысандары:
педагогикалық кеңес; әдістемелік кеңес; дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру; оқу үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты ұйымдастыру;
біліктілік тестілеуге дайындықты ұйымдастыру және бақылау;
ашық сабақтар; ӘБ пәндік апталықтары;авторлық бағдарламаларды әзірлеу, заманға сай сабақты ұйымдастыру және өткізу бойынша кеңестер.
Білім беру қызметін жоспарлау және ұйымдастыру
Оқу жылының басында оқытушылардың тарификациясы жүргізілді, мектеп курсы бойынша білім деңгейін анықтау мақсатында оқушылардың жеке істері талданды, сабақтардың, факультативтік және үйірме сабақтарының кестесі жасалды. Осы бағыттағы жұмыстың тиімді нысандарының бірі – мұғалімдермен әдістемелік кеңестер және педагогикалық кеңестер өткізу.
Жалпы білім беру жұмысын ұйымдастыру ұйымдасқан түрде және бекітілген жоспар бойынша жүргізілді. Сабақтардың тұрақты кестесі СанЕН-нің қажетті талаптарын сақтай отырып, уақтылы жасалды. Әдістемелік кеңес отырыстарында білім беру процесінің сапалық көрсеткіштеріне байланысты қажетті және маңызды мәселелер қарастырылды. Барлық мұғалім курстық қайта даярлаудан уақтылы өтеді.
2023-2024 оқу жылының қорытындысы бойынша оқушылардың білімі, машықтары мен дағдылары сапасы
Сыныптар бойынша оқушылардың білім сапасы:
Сыныптар |
1 |
2 |
3 |
4 |
Барл. 1-4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Барл. 5-9 |
Қорыт |
Оқушылар саны |
4 |
3 |
4 |
2 |
13/2 |
6 |
3 |
3 |
6 |
18 |
31/2 |
|
Үздіктер |
2 |
1 |
3 |
2 |
0 |
1 |
4 |
7 |
10 |
|||
Оқу екпінділер |
2 |
2 |
4 |
0 |
1 |
1 |
0 |
|
2 |
6 |
||
Сапасы % |
100/ 100 |
100 67%
|
100% 75% |
100 100 |
100 70 |
100 33 |
100% 33% |
100 67 |
100 67
|
|
100 50 |
100 59% |
Соңғы екі оқу жылын салыстырғанда, биылғы оқу жылы білім сапасының 4,9 пайызға төмендегенді байқауға болады. Атап айтатын болсақ, 1-9 сыныптардағы білім сапасының қорытындысы өткен оқу жылында 63,6% биыл 59% болып отыр (-4,9%)., Оқушылар саны азаюына баяланысты білім сапасы төмендеді .Оқу жылын 10 (орынша) оқушы үздік, 6 екпінді аяқтады.
Жылдар бойынша білім сапасынын нәтижесі мониторингі
Оқу жылдары |
Оқушылар саны |
«5» |
«4» |
Үлгерім сапасы |
Білім сапасы |
Түлектер саны |
Үздік куәлік |
2020-2021 |
44 |
4 |
13 |
100 |
58 |
4 |
0 |
2021-2022 |
39 |
6 |
17 |
100 |
56 |
6 |
0 |
2022-2023 |
36 |
8 |
17 |
100 |
63,6 |
7 |
0 |
2023-2024 |
31 |
10 |
6 |
100 |
59 |
0 |
0 |
Егер білім сапасын қарастырсақ, бағдарламаны жетік меңгерген оқушылар бастауыш буында: бастауышта білім сапасы 70% - жеткілікті деңгейде. Ортанғы буында бұл көрсеткіш 50%.
Сыныптар арасындағы нәтижені салыстырсақ, онда ең жоғарғы көрсеткіш (жеткілікті жоғары деңгей):
- 4 сынып – 100% (сын.жетек Тайшабаева З.А );
- 8 сыныбы – 67% (сын.жетекшісі Нурболатова А.А .);
Біраз төмен, оңтайлы деңгейде :
5-6 сынып - 33 % (болды 52%) – (сын.жетекшісі Мухамбеталина Г.К);
2023 – 2024 оқу жылы бойынша қоғамдық-гуманитарлық және жаратылыстану – математикалық циклы пәндердің білім беру сапасы
Көрсеткіштері |
ҚГЦ |
ЖМЦ |
Үлгерім % |
100% |
100% |
Сапасы % |
68% |
62% |
Былтырғы жылмен салыстырғанда, өсу динамикасы математика, Қазақстан тарихы мен ағылшын тілінен байқалады (+2, +1,5; +8). Басқа пәндерден төмендеген: дүние жүзі тарихы – 1,2 б.; қазақ әдебиетінен – 1 б.; биология – 8,2 б.; география – 14 б.; физика – 1 б
Әдістемелік жұмысынығ талдауы
Әдістемелік жұмысының негізгі мақсаты
« Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз кәсіби дамуына жетекшілік ету арқылы оқыту мен оқу үрдесін дамыту» Мектепте бағдарланған білім беру процесі үшін қажетті педагогикалық құралдарын әзірлеу, сынау және іске асыруға бағытталған оқытушылар құрамының ғылыми әдістемелік қызметін жетілдіру, сақтау, жәрдемдесу және білім беру әдістерін, бағдарламаларын, технологияларын, нақты педагогикалық әдістерді, дәстүрлі емес сабақтар барлық қатысушылардың денсаулығын жақсарту және басқа да ғылыми-әдістемелік әзірлемелер, оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін қажетті.
Ғылыми-әдістемелік қызмет екі деңгейде жүргізіледі:
Бұл құрылым оқу-әдістемелік мәселелерді және барлық мұғалімдердің кәсіби біліктілікті көтеруіне әдістемелік мүмкіндік береді.
Педкеңестерді өткізу
Педагогикалық кеңесті және мектеп әрқашан да ұжымда әдістемелік жұмысты жоғары нысанда өткізеді. 2023-2024 оқу жылында 6 тақырыптық педкеңестер өткізілді:
Педагогикалық кеңес №1 «Мектептің жаңа оқу жылына арналған педагогикалық ұжымның білім беруді жетілдіруі негізіндегі істерінің талдауы және жұмыс перспективасы»
Педагогикалық кеңес № 2 «Жаңартылған білім беру мазмұны аясында педагогикалық ұжымның жұмыс жасау ерекшеліктері»
Педагогикалық кеңес №3 «І жарты жылдықтағы дарынды балалармен істелінген жұмыстың қорытындысы»
Педагогикалық кеңес № 4 «Заман талабына сай мұғалімнің және оқушының білімге деген көзқарасы»
Педагогикалық кеңес № 5 «2023-24оқу жылының қорытындысы»
Педагогикалық кеңес № 6 «5-9 оқушыларының аралық аттестаттаудан өткізілуінің талдауы»
Тақырыпты педкеңестер мұғалімдердің кездесу барысында талқылау үшін таңдалған материал, қабылданған шешімдер оқу-процесін тиімді ұйымдастыру ықпал нысанына, мұғалімдер құрамын, одан әрі қызметі үшін атқарылатын жоспарды құру, оқытуда педагогикалық дағдылары мен білім алушылардың қызметін жақсарту.
Соңғы жылдары педагогикалық кеңестер қызметіндегі бірқатар оң өзгерістер өсті – педкеңестерге мұғалімдердің қызығушылықпен дайындалып қатысуы, педагогтардың мектеп қызметіне белсенді нәтижелеріне талдау енгізеді, педкеңестерді өткізу түрлері өзгереді. Бұл барлық педагогикалық шеберлік деңгейін, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде арттыруға әкеледі, педагогикалық ұжым қызметін одан әрі жалғастыру үшін ориентир құрады.
Жоспарланған оқу және тәрбие беру жұмысы оқушылардың білім беру дағдылары мен іскерліктерін дамыту үшін оқушыларға сайыстарға, аудандық деңгейдегі сайыстарға қатысу, республикалық қашықтық сайыстармен байқауларға және олимпиадаларға белсенді қатысу үшін мүмкіндік береді.
Мектепте деңгейлік курстан өткен ұстаздардан және тренерлерден құрылған шығармашылық топ жұмыс жасайды. Олар шағын топтарда коучингтер, ұжыммен семинарлар өткізіп, ашық сабақтар көрсетті.
Топтың құрамы
1. Амержанова Ж.Б
2. Каренкина Д.С
Топ жетекшісі екінші (ілгері) деңгейі бағдарламасынан өткен мұғалім Амержанова Ж.Б . «Рефлексия в практике» атты мектептің тренерлер курсынан өтіп, мұғалімдерге коучинг, тренерлік түрінде білімімен бөлісіп жатыр. Әр тоқсаның соңғы бейсенбі - күні сабақ үнемі өткізіледі.
Негізгі құрылым ретінде пән мұғалімдердің әдістемелік жұмысының ұйымдастыруын ашатын әдістемелік бірлестігі болып табылады.
Мектепте 3 әдістемелік бірлестік бар. Олардың міндеттері:
Әдістемелік бірлестіктер мына бағытта жұмыс жасайды:
2. Мұғалімнің жұмыс жоспарының жүйесін зерттеу (сабақ сапасы, сабаққа қойылатын заманауи талаптардың орындалуы, әдістемелік құралдарды тиімді пайдалануы).
3.Оқу-тәрбие саласына шығармашыл, жаңашыл әдістемелерді жеке, ұжымдық қолдануды жоспарлау.
4.Мұғалімдердің мәселелі тәжірибелерін зерттеу және оларды шығармашыл түрде іске асыру.
5.Мәселелі қиын сұрақтар бойынша оқытушылар мен оқушыларға көмек көрсету.
6.Бастауыш сынып мұғалімдерімен сабақтастық байланыс орнату.
8. Сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарда АКТ қолдану.
10. Өзіндік білім көтеру бойынша мұғалімдерді бақылау және көмектесу (мұғалімдердің шығармашылық есептері, әдістемелік баспаларға шолу, әдістемелік-нұсқау хатпен таныстыру)
11.Оқу кабинеттерін қажетті әдістемелік-дидактикалық материалмен толықтыру.
Әрбір мектептің әдістемелік бірлестігі мектептің тақырыбымен байланысты өз тақырыбы бойынша жұмыс атқарады:
1.Қоғамдық-гуманитарлық бағытының ӘБ–« Жаңа технологияларды пайдалану негізінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, білімге деген қызығушылықтарын арттыру »
2. Бастауыш сыныптардың ӘБ –«Жаңа педагогикалық технология арқылы білім сапасын және оқушылардың тәрбиесін көтеру»
3.Жаратылыстану – математикалық бағытының « Жаңы технология әдістерін қолдана отырып математика – жаратылыстану бағытындағы пәндер бойынша оқушы біліктілігін дамыту »
Басты міндет-педагогикалық шеберлікті жетілдіруде әдістемелік бірлестіктердің жұмысына мұғалімдерге көмек көрсету болып табылады. Мектептің әдістемелік жұмысының мақсаты және тақырыбына сәйкес әр әдістемелік бірлестіктің өз жұмыс жоспары бар.
Жыл бойы жаратылыстану – математикалық бағытының ӘБ жұмыс атқарды. Барлық ӘБ мұғалімдері тақырыптарымен жұмыс жасайды, оқушылардың жоғары пәндерді зерделеуге қызығушылықтарын ынталандыру болып табылады, жаратылыстану – математикалық бағыттағы, себебі қазіргі қоғамда үлкен техникалық мамандықтар мәнге ие. Әр түрлі мазмұны мен оқыту әдістеріне мүмкіндік беретін оқушылардың дағдыларын меңгеру үшін 9 ашық сабақтар өткізілді, оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға өзіндік жұмыстар,балалардың мүмкіндігін объективті түрде бағалауға, олардың білімді, сауатты, қалыптасқан логикалық сұрақтарды дамытуға ықпал етеді, оқушылардың танымдық белсенділігін, олардың сауатты негіздеу барысында өз шешімін таба білуге тырысады.
Қоғамдық – гуманитарлық бағытындағы ӘБ 8 ашық сабақтар және 7-сыныптан тыс іс-шараларды бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес жүргізді.
Ашық сабақтар жеткілікті әдістемелік деңгейде жүргізілді. Мұғалімдер деңгейлеп оқытуды қолданады, әрбір оқушыға сараланған тәсілді қолдануға тырысты. Пәндерді жетілдіретін оқытуды процесі, жаңа технологияларды енгізуге ашық сабақтар мен іс-шаралар бойынша зерттеу қаралған. Сондай-ақ, бірінші тоқсанда ҚГБ мұғалімдер Қазақстан халқының тілдер Күніне арналған онкүндік өткізілді (9 іс-шаралар жоспарына сәйкес)
Оқушылардың жоғары мотивациясы, педагогтардың сабақтары мен сыныптан тыс іс-шараларына жақсы дайындықтарын көрсетті.
ӘБ және мектеп әкімшілігімен бірлесе отырып, оқушылардың БД деңгейін және сабақ беру деңгейін талдады және зерттеді: оқушылардың дәптерлері, сыныптан тыс іс-шаралар, сабаққа қатысу, әкімшілік бақылау жұмыстары өткізіліп тексерілді, білім сапасы және әкімшілік бақылау жұмыстары өткізілді. Төмен нәтиже үнемі талданды, жағдайды түзету үшін біршама шаралар жоспарланып іске асырылды.
Гуманитарлық және жаратылыстану-математикалық бағытының және бастауыш сыныптардың ӘБ 12 ашық сабақтар, 13 сыныптан тыс іс-шаралар өткізді. Тәрбие жұмысында: 9 -ашық сынып сағаты және 11 -мектепішілік іс- шаралар өткізілді.
Сонымен қатар, 1-9-сыныптарда электрондық журнал толтыру, БЖБ, ТЖБ ұйымдастырып өткізу бойынша және жас мамандарға қажетті әдістемелік көмек көрсетіліп отырды.
Пән апталықтары:
№ |
Пәндер |
мерзімі |
деңгейі |
1 |
Бастауыш сыныптар |
қазан |
мектеп |
2 |
ҚГЦ бағыты ӘБ апталығы |
Қантар |
|
3 |
ЕМЦ бағыты ӘБ апталығы |
Ақпан |
Жыл бойы атқарған жұмысымызды қорытындылай келе, алдағы уақытта мынадай міндеттерді ұсынамыз:
Проблемаларды шешу үшін келесі ұсыныс жасаймыз:
тұрақты қатысып, келесі оқу жылы сол тақырып бойынша шығармашылық топқа жазылу;
-Жыл сайын мектепішілік оқулар өткізіледі: ортаңғы буындарда Абай мен Шәкәрім, Махамбет оқулары (жауапты – қазақ тілі мұғалімі Абенов М.Г ).
ҚОРЫТЫНДЫ ШЫҒАРУ ЖӘНЕ ҰСЫНЫМДАР
2023 – 2024 оқу жылының жұмысын қорытындылай отырып, 2024 – 2025 оқу жылына келесі ұсыныс жасалады: