Есеп беру
кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылық пен қараусыздықтың алдын-алу туралы
2019-2020 жж. 1 жартыжылдығына арналған
Кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылық пен қараусыздықтың алдын-алу жүйелі болып табылады. Жұмыс әр сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес және мектеп құқық бұзушылық пен қараусыздықтың алдын-алу шаралары жоспарына сәйкес келесі бағыттар бойынша жүргізіледі:
а) профилактикалық жұмыс;
б) бос уақытты ұйымдастыру ;
в) ата-аналармен жұмыс;
г) құқықтық жалпы білім беру;
д ) демалысты ұйымдастыру;
е) қиын балалармен жұмыс
Әр оқу жылының басында мектептің сынып жетекшілері отбасылық сауалнама жүргізеді, қиын балаларды анықтайды , одан әрі көмек көрсету мақсатында қиын өмірлік жағдайдағы оқушылар мен әлеуметтік қауіпті жағдайдағы отбасылар туралы мәліметтер базасын жасайды . Біз мектеп психологымен бірге отбасыларға барамыз, актілер жасаймыз . Әрі қарайғы жұмыс келесідей құрылымдалады:
1. Студенттердің білім кемшіліктерін жою - қоғамға жат мінез-құлықты ерте алдын-алудың маңызды құрамдас бөлігі.Сынып жетекшісінің сабақ үлгерімін күнделікті бақылап отыруы және ата-аналарға ақпарат беруі осындай оқушылармен жеке жұмыс жүргізу арқылы білімдегі олқылықтарды жою үшін уақтылы шаралар қабылдауға, пән мұғалімімен және жетістікке жеткен оқушылармен көмек ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
2. Сабақтан тыс қалумен күрес - құқық бұзушылықтардың табысты алдын алуды қамтамасыз ететін оқу-тәрбие жұмысындағы екінші маңызды буын. Мектеп сабаққа қатысу күнделікті мониторинг сабаққа келмейтін студенттердің айлық есебін жүргізеді бір үшін жақсылық немесе ешқандай себепсіз. Егер оқушы сабақтан қалса, біз ата-аналардан сабақтың келмеу себебін білеміз.
3. Студенттердің бос уақытын ұйымдастыру . Студенттерді спорттық секцияларға біріктіре отырып, кеңінен тарту бойынша шаралар қабылдануда. Пәндік және спорттық олимпиадаларды ұйымдастыру, қашықтықтағы жарыстарға қатысу, оларға балаларды тек қатысушы ретінде ғана емес, сонымен қатар жанкүйерлерді, көрермендерді, ұйымдастырушыларды тарту, балалардың қарым-қатынасқа деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға көмектеседі, олардың мектепте белсенділігін ұйымдастырады, олардың тәуекелдерін айтарлықтай шектейді қоғамға жат мінез-құлықты ынталандыру. Мен мектеп базасындағы балаларды сауықтыру лагерінің жұмысына тартуға белсенді қатысамын, сол арқылы балаларды демалыста жұмыспен қамтуды ұйымдастырамын . Мектеп оқушылары үйірмелер мен сыныптан тыс жұмыстарға барады.
4. Салауатты өмір салтын насихаттау балалардың қажеттіліктеріне және олардың табиғи әлеуеттеріне негізделген.Салауатты өмір салтын насихаттау, тұрақты дене шынықтыру және спорт студенттерді тарту мақсатында, мектеп мектеп оқушылары қатысатын түрлі іс-шаралар өткізеді. Кезде оқу жылының басында, Денсаулық күндері мен Отбасы күні Дәстүр, студенттер қатысты өткізілді спорттық жарыстарда және профилактикалық айлықтарда
Сынып сағаттары келесі тақырыптар бойынша өтті:
1. Біз салауатты өмір салтын қолдаймыз! (09.09) бастапқы сілтемеде
2. Нашақорлар дегеніміз кім? 6-9 сыныптарда
3. Зиянды әдеттердің зияны туралы алдын-ала әңгімелесу. 6-9 сыныптар
4. Есірткіге қатысты қиындықтар. (15.12) 8-9 сыныптар
5. Құқықтық білім. Құқықбұзушылық пен қараусыздықтың алдын-алу шеңберінде оқушылар жалпы мектеп іс-шараларына қатысты:
Әңгімелесу сынып сағаттарында өткізіледі, жекелеген заңсыз әрекеттер үшін жауапкершілік түрлері, жасөспірім ортаға тән қылмыс түрлері, кәмелетке толмағандардың әкімшілік, азаматтық, қылмыстық жауаптылық ұғымдары олардың әрекеттері үшін жауапкершіліктің мотивін қамтамасыз етеді. Сынып жетекшісінің рөлі - балалардың іс-шараны ұйымдастыруда белсенді болуына және өз пікірлерін еркін айтуына максималды мүмкіндік бере отырып, талқылауға басшылық ету және нәтижелерді қорытындылау. Мұндай сабақтар белсенділікті, өмірлік ұстанымдарды қалыптастыруды дамытады. 1 жартыжылдықта сынып сағаттары өткізілді:
6. Ата-аналармен жұмыс. Қоғамдық қауіпті жағдайдағы студенттер мен отбасыларды анықтау бойынша жұмыс Бұл жұмыстағы маңызды бағыттар:
Ата-аналар арасында педагогикалық білімді насихаттау бойынша жұмыс жүргізілуде, оқушыларды жас ерекшеліктерінесәйкес тәрбиелеу үшін ата-аналар жиналыстары үнемі өткізіліп тұрады :
1. «Жасөспірім балалардың жас және психологиялық ерекшеліктері» (20.10)
жас »,
2. «Мектептегі және отбасындағы баланың құқықтары мен міндеттері» «Ата-аналардың балалардың өмірі мен денсаулығы үшін жауапкершілігі.» (20.12)
Бұл іс-шаралардың барлығы ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыруға, отбасы мен мектептің өзара байланысын нығайтуға, оның білім беру әлеуетін күшейтуге, сондай-ақ ата-аналарды бала тәрбиесіне тартуға бағытталған.
7. Жеке тәрбие жұмысын жүргізу. Мектептегі профилактикалық іс-шаралардың маңызды бағыттарының бірі - бұл студенттерді қоғамға жат мінез-құлықпен сәйкестендіру. On аймақішілік бақылау мектептің оқушыларының ешқайсысы бұза емес, мінез-құлық және distsipldinu мектебінің - N а . Сынып жетекшілері әңгімелесу жүргізеді
1. Мектептегі тәртіп ережелері (2-4 сыныптар)
2. Мәдениетті болуға қалай үйренуге болады (5-9 сыныптар)
Осылайша, жүйеде құқық бұзушылық пен қараусыздықтың алдын алу жұмыстары жүргізілуде.
Мектеп директоры Б.Әміржанов
Тәрбие ісінің меңгерушісі: Құрманғалиева Г.Ж.