"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Жасыл ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Жасыл отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2025-2026 оқу жылындағы «ДосболLIKE» Жасыл ауылының НОМ білім алушыларды жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу жоспары

2025-2026 оқу жылындағы

«ДосболLIKE»  Жасыл ауылының НОМ  білім алушыларды жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу жоспары

 

 

Мақсаты – білім беру ұйымында жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу және оған тиімді қарсы тұру жүйесін құру.

Міндеттері:

  1. білім беру ұйымында жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу және оған қарсы тұру жүйесін құру бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүргізу:
  2. білім беру ұйымының тәрбие жұмысы жоспарына жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу және оған қарсы тұру іс-шараларын қосу;
  3. мектепте педагогтерді, білім алушыларды, ата-аналарды біріктіретін балалар арасындағы агрессияға/ жәбірлеуге қарсы тұратын жүйе құру;
  4. білім беру ұйымында қақтығыс болуы мүмкін аймақтарды бел- гілеу (киім ауыстыратын орын, асхана, дәретханалар, мектеп аумағы және т.б.), ол жерлерді бейнекамералармен жабдықтау мүмкіндіктерін пайдалану.

 

 

Іс-шаралардың атауы

Мазмұны

Жауапты

Мерзімі

Аяқталуы нысаны

I. Ұйымдастыру-диагностикалық кезең

1

Білім беру ұйы- мының педагоги- калық ұжымымен,  қызмет көрсету персоналымен ұй- ымдастыру іс-ша- раларын өткізу

Жасыл ауылының НОМ  ұжымымен бағдарламаның негізгі ережелерімен және іске асыру кезеңдерімен таныстыру

Педкеңес: «ДосболLIKE» білім беру ұйымдарын- да білім алушыларды

жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу бағдарлама- сын енгізу туралы»

ТІМ Курмангалиева Г.Ж

Қырқұйек

2025ж

Хаттама

2

Мектептегі жәбір- леудің (буллингтің) нақты жай-күйін анықтау бойынша диагностика жүр- гізу

  1. 1. Білім беру орта- сында буллингтің та- ралуы мен ерекшелік- терінің диагностикасы (1-9 сынып оқушыла- ры)
  2. 2. Білім беру ұйы- мындағы эмоционал- дық атмосфераның са- ламаттығы деңгейінің диагностикасы (4-9 сынып оқушыларының ата-аналары).

Мектеп – психологы Есмагулов А.А

Қырқұйек

2025ж

Диагностика материалдары, Талдамалық анықтама.

3

Мектептегі бул- лингтің жай-күйін мониторингілеуді ұйымдастыру

Буллинг жағдайлары және білім алушы- лардың осал топтары туралы деректерді қосқанда білім беру ұйымындағы бул- лингтің ағымдағы жағдайына кешенді талдау жүргізу

Мектеп – психологы Есмагулов А.А

Қыркүйек-қа- зан 2025ж.

Талдамалық анықтама.

4

«ДосболLIKE» білім беру ұйымдарында білім алушылар- ды жәбірлеудің (буллингтің)алдын алу бағдарламасы туралы ақпараттық жұмыстарды  ұйымдастыру

  1. Мектептің педагогтері үшін бағдарлама туралы жұмыс әдістерің түсіндіре отырып әңгімелесу
  2. Ата-аналар жиналысында Бағдарламаның мақсатын, міндеттерін, жұмыс әдістерін түсіндіре отырып, ата-аналармен әңгімелесу.
  3. Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталықтары шеңберінде ата-аналарға арналған сабақтар өткізу.

 

Мектеп – психологы Есмагулов А.А. сынып жетекшілер

Қыркүйек 2025ж.

Ақпарат Материалдар

5

Буллингке қарсы команда құру

Ынталы педагогтерді, ата-а- налар қоғамдастығының өкілдерін тарта отырып, буллингке қарсы команданы құру .

Мектеп директоры

Қырқүйек

2025 ж

Бұйрық шығару

 

II. Жобалау кезеңі

1

Мектебімізде

«ДосболLIKE»  бағдарламасын іске асыруды  ескере отырып  жоспарлау

1.Білім алушыларды жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу бойынша 2025- 2026 оқу жылына арналған іс-шаралар жоспарын әзірлеу

2. Әзірленген құжаттарды педкеңесте бекіту

Педпгог-психолог Есмагулов А. А

Қыркүйек 2025ж.

Білім алушылар- ды жәбірлеудің (буллингтің) ал- дын алу бойынша іс-шаралар жоспары

Мектептің жұмыс жоспары

Педкеңес хатта- малары

2

Буллингке қарсы команданың қыз- метін жоспарлау

  1. 1. БҚК жұмыс жоспары әзірлеу және педкеңесте бекіту.
  2. 2.БҚК жұмысын мектептің жұмыс жоспарына кіріктіру.

Мектеп директоры

Қырқұйек

2025

Бұйырық

БҚК жұмыс жоспары

Көмек көрсету- дің жеке жоспа- ры

 

III. Іске асыру кезеңі

1

Білім беру ұйымы әкімшілігінің «До- сболLIKE» Бала- ларды жәбірлеудің (буллингтің)алдын алу бағдарлама- сын іске асыру бойынша қызметі

  1. Білім беру ұйы- мындағы болуы мүмкін қақтығыстар аймақтарын белгілеу (киім шештін орын, рекреация, дәретханалар, мектеп аумағы  және т.б.), оларды бейнекаме- ралармен жабдықтау.

2.Білім беру ұйымында қолайлы әлеуметтік-психологиялық климат орнату, білім алушылара жәбірлеуге (буллингке) нөлдік төзімділік мәдениетін қалыптастыру

 

Мектеп директоры

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТІМ Курмангалиева Г.Ж

Үнемі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жыл бойы

 

2

 

3. Білім беру ұйымдары педагогтерінің құзыреттілігін арттыру бойынша әдістемелік жұмысты ұйымдастыру: білім алушылар арасында агрессияның

/ жәбірлеудің алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жасау; жобалау қызметін ұйымдастыру педагогтері мен білім алушыларының әлеуметтік-эмоционалдық интеллектісін дамыту; білім беру салаларына, қосымша білім беруге, оқудан тыс қызметке жәбірлеуге (буллингке) нөлдік төзімділік мәдениетін кіріктіру.

  1.  

 

 

 

3

Педагогикалық жұмыскерлердің

«ДосболLIKЕ» бағдарламасын іске асыру бойынша қызметі

Буллинг жағдайларын диагностикалау жәнеден қою әдістерін пайдалану, ден қою алгоритмін қолдану

 

 

Мектеп ұжымы

 

Жыл бойы

 

4

Сынып жетек- шілерінің «До- сболLIKЕ» білім беру ұйымдарында білім алушылар- дыжәбірлеудің (буллингтің) алдын алу бағдарлама- сын іске асыру бойынша қызметі

  1. Сыныптың социометриясын жүргізу және оның нәтижелері негізінде сыныпта қолайлы климат құру
  2. Оқушылардың әлеуметтік желілердегі бей- індерімен, оның ішінде оларға қоса салынатын фото, бейне, посттарымен және түсіндірмелерімен танысу, агрессия көріні стерін анықтау және кибербуллингтің алдын алу бойынша шаралар қабылдау
  3. Білім алушыларда қатысты жәбірлеудің (буллингтің) белгілері анықталған жағдайда дереу ден қою
  4. Балалармен жеке жұмыс жүргізу және ата-аналармен байланыста болу

 

 

Сынып жетекшілер

 

Тәрбие жоспары бойынша

Жыл бойы

 

5

Педагог-психологтің «ДосболLIKЕ» білім беру ұйымдарында білім алушыларды жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу бағдарламасын іске асыру бойынша қызметі

  1. Педагог-психологтің консультациялық кеңесін есепке алу журналын-

да тіркей отырып, пе- дагог-психологтердің, әлеуметтік педагогтердің білім алушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсетуі.

«Тәуекел» топтарындағы балалармен жұмыс жоспарына жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу мәселелерін қосу.

  1. Жәбірлеу (буллинг)тақырыбындағы ақпараттық стендтерді дайындау.
  2. Жалпымектептік социометриялық зерттеулердің нәтижелері бойынша алаңдаушылық туғызған балалармен жеке әңгімелесу.
  3. Оқушылардың ата-аналарымен әңгімелесу және кездесулер өткізу.
  4. 4. Мектептің білім алушыларымен тренингтер жүргізу.

 

 

 

 

Қыркүй- ек 2025 ж. – Мамыр 2026 ж.

Психологтің және әлеуметтік педагогтің ұсынымдары

Жұмыс жоспары .

Ақпараттық стенд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жоспар бойынша

IV. Талдау кезеңі

1

Аралық және қорытынды диагностикалық зерттеулерді жүргізу: буллинг пен кибербуллингтің жай-күйін анықтау

Диагностика жүргізу

Педагог- психолог

Қаңтар 2026 ж.

 

 

Мамыр 2026 ж.

Зерттеу материалдары, талдамалық анықтама

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекітемін

мектеп директоры

Б.Амержанов

 

 

 

 

2025-2026 оқу жылындағы

«ДосболLIKE»  Жасыл ауылының НОМ  білім алушыларды жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу жоспары

 

 

 


Текст