Бекітемін
Мектеп директоры
Б.Амержанов
Жасыл ауылының НОМ 2025-2026 оқу жылындағы
Буллингке қарсы команданың жұмыс жоспары
|
№ |
Іс-шаралар атауы |
Мерзімі |
Жауаптылар |
Аяқталу нысаны |
|
1. |
Буллингке қарсы команданың жұмысын ұйымдастыру
БҚК 1 отырысы :
1.басшы мен хатшыны таңдау;
|
Қырқұйек |
Басшы |
Хаттама
Ереже
БҚК құрамы |
|
2. |
Диагностика жүргізуді ұй- ымдастыру:
әлауқат деңгейі (4-9 сынып оқушыларының ата-аналары) |
Қырқүйек |
Педагог – психолог Есмагулов А.А |
Өткізу кестесі, диагностика материалдары, талдамалық анықтама |
|
3. |
Білім алушылардың жағдай- лары мен осал топтары тура- лы деректерді жинауды қоса алғанда, білім беру ұйымда- рында буллингтің ағымдағы жай-күйіне кешенді талдау жүргізуді ұйымдастыру |
Қазан |
Педагог – психолог Есмагулов А.А |
Талдамалық анықтама |
|
4.
|
«ДосболLIKE» білім беру ұй- ымдарында білім алушыларды жәбірлеудің (буллингтің) ал- дын алу бағдарламасы туралы ақпараттық жұмыстар ұйымда- стыру: 1. Білім беру ұйымының педа- гогтері үшін орнату семина- рын өткізу |
Қазан |
ТІ меңгерушісі Курмангалиева Г.Ж |
Ақпарат
|
|
|
2.Ата-аналарды педагоги- калық қолдау орталықтары шеңберінде ата-аналарға арналған сабақтар бағдарла- масына баланы қорқытудың (қорқытудың) алдын алу тақы- рыптарын енгізу
|
Қырқүйек – мамыр
Жыл бойы
Қырқүйек |
Сынып жетекшілер
Сынып жеткешілер , мектеп – психологы
Каренкина Д.С |
|
|
5. |
Баланы жәбірлеудің (бул- лингтің) алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу және оны іске асыру |
Тамыз |
ТІМ Курмангалиева Г.Ж . мектеп – психологы Есмагулов А.А |
Жоспар |
|
6. |
Педагогикалық кеңеске дай- ындық: |
Қырқүйек |
|
Педагогикалық кеңестің хаттамасы. |
|
|
- педагогикалық кеңеске білім беру ұйымында жәбірлеу (буллинг) проблемасының бар екенін мойындау, онымен жұмыс істеу үшін көзқарасты қалыптастыру туралы матери- алдар; |
|
Ақпарат. Құжаттар |
|
|
|
- БҚК және білім беру ұйымда- рының қызметін регламент- тейтін құжаттарды бекіту үшін |
|
|
|
7. |
Ұйымдастыру: |
|
Басшы |
|
|
|
1.«Білім беру ұйымдарында буллингтің алдын алу бағдар- ламасының ғылыми-практика- лық негіздері және мазмұны» бағдарламасы бойынша педа- гогтердің біліктілігін арттыру; |
|
Педагог- психолог |
Біліктілікті арт- тыру кестесі |
|
|
2. Білім беру ұйымының қыз- меткерлерін (техникалық пер- сонал, медбикелер, асхананың қызметкерлері және т. б.) бала- лар арасындағы жәбірлеу/бул- линг көріністеріне ден қоюға үйрету; |
|
|
Тренингтер кестесі |
|
|
3. Буллингтің нақты жағдай- ларын шешу бойынша мүд- делерді, ұстанымдарды және өзара іс-қимыл тәсілдерін келісу үшін ата-аналармен ын- тымақтастық; |
|
|
Ата-аналардың тізімі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Білім беру ұйымдарында ықти- мал қақтығыстар аймақтарын белгілеу (киім ауыстыратын бөлмелер, рекреациялар, дәретханалар, мектеп аумағы және т.б.), оларды бейнекаме- ралармен жабдықтау |
Тамыз |
|
Мектеп схемасы Жою жоспары |
|
9 |
«ДосболLIKE» білім алу ұй- ымдарында білім алушылар- ды жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу бағдарламасының мақсатын, міндеттерін, жұмыс әдістерін түсіндіре отырып, жалпымектептік ата-аналар жиналысын өткізу |
Қыркүйек |
|
Хаттама |
|
12. |
Білім беру ұйымындағы эмо- ционалды атмосфераның әл-ауқат деңгейін диагностикалау (білім беру ұйымының педаго- гикалық ұжымы) |
Қаңтар |
|
Материалдар Талдамалық анықтама |
|
13. |
Диагностикалау:
|
Мамыр |
|
Өткізу кестесі, диагностика материалдары, талдамалық анықтама |
|
14. |
Мектеп сайтында, стендтерде, әлеуметтік желілерде матери- алдарды дайындау және орна- ластыру |
Үнемі |
|
Материалдар |
|
|
БҚК 2 отырысы : Білім алушыларды жәбірле- удің (буллингтің) алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспа- рының орындалуын талдау Келесі оқу жылына білім алушыларды жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспарының жобасын әзірлеу |
Мамыр |
|
Есеп |
|
Жәбірлеу (буллинг) белгілерін немесе деректерін анықтау кезіндегі іс-қи- мыл жоспары |
||||
|
1. |
«Білім алушыларды жәбірле- удің (буллингтің) алдын алу қағидаларына» сәйкес жәбір- леудің (буллингтің) белгілері немесе деректері туралы сиг- налды қабылдау |
|
Педагог- психолог |
Журнал- дағы жазба |
|
2. |
Білім алушыларға қатысты жәбірлеу (буллинг) белгілері- не дереу ден қоюды ұйымда- стыру |
|
Коман- даның барлық мүшелері |
|
|
3. |
Білім беру ұйымдарында жәбірлеудің (буллингтің) әр- бір нақты жағдайы бойынша көмек көрсетудің жеке жоспа- рын әзірлеу |
|
|
Жеке көмек көрсету жоспары. Есеп |
|
4. |
Белгілі бір сыныпта буллингтің анықталған жағдайы бойынша көмек көрсету жоспарын іске асыруды үйлестіру |
|
|
|
|
5. |
Жәбірлеуден (буллингтен) зар- дап шеккен оқушыларға көмек көрсетуді ұйымдастыру |
|
|
|