"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Жасыл ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Жасыл отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Антибуллинг командасының жоспары

Бекітемін

Мектеп директоры

Б.Амержанов

 

 

 

 Жасыл ауылының НОМ 2025-2026 оқу жылындағы

Буллингке қарсы команданың жұмыс жоспары

 

Іс-шаралар атауы

Мерзімі

Жауаптылар

Аяқталу нысаны

1.

Буллингке қарсы команданың жұмысын  ұйымдастыру

 

           БҚК 1 отырысы :

 

1.басшы мен хатшыны таңдау;

  1. 2. қатысушылар арасында функцияларды, міндеттерді, жауапкершілікті бөлу.
  2. 2025-2026 оқу жылының Буллингке қарсы команданың жоспарымен таныстыру .

 

Қырқұйек

Басшы

Хаттама

 

 

 

Ереже

 

 

БҚК құрамы

2.

Диагностика жүргізуді ұй- ымдастыру:

  • білім беру ортасындағы бул- лингтің таралуы мен ерек- шеліктері (1-9 сынып оқушыла- ры);
  • білім беру ұйымындағы эмо- ционалды атмосфераның

әлауқат деңгейі (4-9 сынып оқушыларының ата-аналары)

Қырқүйек

 Педагог – психолог Есмагулов А.А

Өткізу кестесі, диагностика материалдары, талдамалық анықтама

3.

Білім алушылардың жағдай- лары мен осал топтары тура- лы деректерді жинауды қоса алғанда, білім беру ұйымда- рында буллингтің ағымдағы жай-күйіне кешенді талдау жүргізуді ұйымдастыру

Қазан

Педагог – психолог Есмагулов А.А

Талдамалық анықтама

4.

 

 

 

 

 

 

 

«ДосболLIKE» білім беру ұй- ымдарында білім алушыларды жәбірлеудің (буллингтің) ал- дын алу бағдарламасы туралы ақпараттық жұмыстар  ұйымда- стыру:

1. Білім беру ұйымының педа- гогтері үшін орнату семина- рын өткізу

Қазан

 ТІ меңгерушісі Курмангалиева Г.Ж

Ақпарат

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Ата-аналарды педагоги- калық қолдау орталықтары шеңберінде ата-аналарға арналған сабақтар бағдарла- масына баланы қорқытудың (қорқытудың) алдын алу тақы- рыптарын енгізу

  1. Әлеуметтік желілерде пост- тар орналастыру;
  2. Білім беру ұйымының сай- тында айдар құру

 

Қырқүйек – мамыр

 

 

 

 

 

 

 

Жыл бойы

 

 

Қырқүйек

 

Сынып жетекшілер

 

 

 

 

 Сынып жеткешілер , мектеп – психологы

 

Каренкина Д.С

 

5.

Баланы жәбірлеудің (бул- лингтің) алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу және оны іске асыру

Тамыз

 ТІМ Курмангалиева Г.Ж . мектеп – психологы  Есмагулов А.А

Жоспар

6.

Педагогикалық кеңеске дай- ындық:

Қырқүйек

 

Педагогикалық кеңестің хаттамасы.

 

- педагогикалық кеңеске білім беру ұйымында жәбірлеу (буллинг) проблемасының бар екенін мойындау, онымен жұмыс істеу үшін көзқарасты қалыптастыру туралы матери- алдар;

 

Ақпарат. Құжаттар

 

- БҚК және білім беру ұйымда- рының қызметін регламент- тейтін құжаттарды бекіту үшін

 

 

 

 

7.

Ұйымдастыру:

 

 

Басшы

 

 

1.«Білім беру ұйымдарында буллингтің алдын алу бағдар- ламасының ғылыми-практика- лық негіздері және мазмұны» бағдарламасы бойынша педа- гогтердің біліктілігін арттыру;

 

Педагог- психолог

Біліктілікті арт- тыру кестесі

 

2. Білім беру ұйымының қыз- меткерлерін (техникалық пер- сонал, медбикелер, асхананың қызметкерлері және т. б.) бала- лар арасындағы жәбірлеу/бул- линг көріністеріне ден қоюға үйрету;

 

 

 

 

Тренингтер кестесі

 

3. Буллингтің нақты жағдай- ларын шешу бойынша мүд- делерді, ұстанымдарды және өзара іс-қимыл тәсілдерін келісу үшін ата-аналармен ын- тымақтастық;

 

 

 

Ата-аналардың тізімі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

Білім беру ұйымдарында ықти- мал қақтығыстар аймақтарын белгілеу (киім ауыстыратын бөлмелер, рекреациялар, дәретханалар, мектеп аумағы және т.б.), оларды бейнекаме- ралармен жабдықтау

Тамыз

 

Мектеп схемасы

Жою жоспары

 

 

9

«ДосболLIKE» білім алу ұй- ымдарында білім алушылар- ды жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу бағдарламасының мақсатын, міндеттерін, жұмыс әдістерін түсіндіре отырып, жалпымектептік ата-аналар жиналысын өткізу

Қыркүйек

 

Хаттама

 

 

12.

Білім беру ұйымындағы эмо- ционалды атмосфераның әл-ауқат деңгейін диагностикалау (білім беру ұйымының педаго- гикалық ұжымы)

Қаңтар

 

Материалдар

Талдамалық анықтама

13.

Диагностикалау:

  1. білім беру ортасындағы буллингтің таралуы мен ерек- шеліктері (1-9 сынып оқушыла- ры);
  2. білім беру ұйымындағы эмоционалды атмосфераның әл-ауқат деңгейі (4-9 сынып оқушыларының ата-аналары).

Мамыр

 

Өткізу кестесі, диагностика материалдары, талдамалық анықтама

14.

Мектеп сайтында, стендтерде, әлеуметтік желілерде матери- алдарды дайындау және орна- ластыру

Үнемі

 

Материалдар

 

 

           БҚК  2 отырысы :

Білім алушыларды жәбірле- удің (буллингтің) алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспа- рының орындалуын талдау

Келесі оқу жылына білім алушыларды жәбірлеудің (буллингтің) алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспарының жобасын әзірлеу

Мамыр

 

Есеп

 

 

Жәбірлеу (буллинг) белгілерін немесе деректерін анықтау кезіндегі іс-қи- мыл жоспары

 

 

 

1.

«Білім алушыларды жәбірле- удің (буллингтің) алдын алу қағидаларына» сәйкес жәбір- леудің (буллингтің) белгілері немесе деректері туралы сиг- налды қабылдау

 

 

 

 

Педагог- психолог

 

 

 

Журнал- дағы  жазба

 

 

2.

Білім алушыларға қатысты жәбірлеу (буллинг) белгілері- не дереу ден қоюды ұйымда- стыру

 

 

Коман- даның барлық мүшелері

 

 

 

 

3.

Білім беру ұйымдарында жәбірлеудің (буллингтің) әр- бір нақты жағдайы бойынша көмек көрсетудің жеке жоспа- рын әзірлеу

 

 

 

Жеке көмек көрсету жоспары.

Есеп

 

 

4.

Белгілі бір сыныпта буллингтің анықталған жағдайы бойынша көмек көрсету жоспарын іске асыруды үйлестіру

 

 

 

 

 

5.

Жәбірлеуден (буллингтен) зар- дап шеккен оқушыларға көмек көрсетуді ұйымдастыру

 

 

 

 

 

 


Текст